ارائه الگو مدیریت کیفیت خدمات ناجا

ارائه الگو مدیریت کیفیت خدمات ناجا

مدیریت کیفیت فراگـیر
مدیریت ارتبـاط با شـهروندان
کیفیت خدمات الکترونیک
مدیریت کیفیت در سازمانهای دولتی
مدیریت کیفیت در سازمانها
مدل مناسب کیفیت خدمات
ابعاد و مولفه های کیفیت خدمات راهور
مدیریت کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی
مدل مدیریت کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی
پایان نامه کیفیت خدمات
پایان نامه در مورد کیفیت خدمات
پایان نامه کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی

رفتن به سایت اصلی

این پایان نامه در مورد کیفیت خدمات می باشد و در آن به ارائه مدلی مناسب جهت کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران (ناجا) می پردازیم.در این پایان نامه در مورد ابعاد و مولفه های کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی به تفصیل صحبت می شود .مدیریت کیفیت خدمات در راهنمایی و رانندگی بررسی می شود و مدلی مناسب برای آن ارائه می شود.

 

 

امروزه در بخش خدمات عمومی، توجه به کیفیت محصولات و خدمات به-عنوان یک مطالبه عمومی از حاکمیت تلقی می گردد. سازمان های عمومی تلاش زیادی برای استقرار مدیریت کیفیت فراگیر  TQM جهت بهبود و ارتقاء کیفیت خدمات به شهروندان دارند. پلیس نیز یک سازمان حاکمیتی عمومی است که مأموریت  اصلی آن در بخش پلیس راهنمایی و رانندگی، اجرای قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و امور توزین و حفظ حریم راه های کشور است.

 

 

در افق چشم‌انداز سند 1404 پلیس ایران باید؛ پلیسی برتر، الگوساز و الهام‌ بخش در منطقه باشد. در راستای چشم انداز، پلیس راهنمایی و رانندگی در سنوات اخیر در ارائه خدمات به شهروندان از بُعد سخت افزاری، نرم افزاری، تلاش زیادی نموده و موفقیت هایی نیز داشته است. ولی خدمات ارائه شده از بُعد کیفیت در چه سطحی و بر چه معیاری استوار است جای بررسی دارد، زیرا هنوز مشکلات زیادی در بخش ارائه خدمات و بُعد کیفیت خدمات وجود دارد. مسئله اساسی آن است که اصولا ًابعاد کیفیت خدمات کدامند؟ ابعاد و مؤلفه های کیفیت خدمات راهور کدامند؟ چه مدلی برای مدیریت کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران مناسب است؟ 

 

 

      روش پژوهش حاضر ماهیتاً پیمایشی- اکتشافی (غیرآزمایشی) و از لحاظ هدف کاربردی می باشد. این پژوهش با هدف ارائه مدل مناسب مدیریت کیفیت خدمات راهور انجام شد. برای گردآوری اطلاعات از پرسش نامه استفاده گردید. در این تحقیق به ترتیب ابعاد مدل کیفیت خدمات راهور، با الهام از مدل های سنجش کیفیت خدمات Servqual، EFQM، E-SQ، ZRM، و. به  شیوه تحلیل کیفی با نظر خبرگان مشخص شد. در گام بعدی؛ با استفاده از تحلیل کمی، ابعاد مدل حاصله را با روش تحلیل عاملی تأییدی آزمون گردید. ابعاد و مؤلفه که ضریب بار عاملی آن بزرگ تر از 5/0 بود تأیید شد و جز مدل کیفیت خدمات راهور قرار گرفت.

 

      جامعه آماری شامل کارکنان راهنمایی و رانندگی ستاد ناجا و تهران بزرگ می باشند. حجم نمونه برابر فرمول کوکران 200نفر به شیوه تصادفی انتخاب گردیدند. یافته های تحقیق نشان می دهد که مدل مناسب کیفیت خدمات راهور دارای 13بعُد شامل: ظاهر فیزیکی، کیفیت خدمات الکترونیک، مشروعیت و مقبولیت، حفظ ارزش‌های اسلامی، سازگاری فرهنگی، قابل اعتماد بودن، اطمینان دادن، کیفیت رفتاری، پاسخ گویی به شهروندان، پاسخ گویی قانونی، موقعیت، الزامات عملکردی، فن آوری اثربخش، و 65 مؤلفه می باشد.

 

 

 

واژگان کلیدی
کیفیت (Quality)، کیفیت خدمات (Service Quality)، پلیس راهنمایی و رانندگی (Traffic police)، مدیریت کیفیت فراگـیر (Total quality management)، مدیریت ارتبـاط با شـهروندان1 کیفیت خدمات الکترونیک (Electronic service Quality)، پاسخ گویی (Response).

 

 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب
فصل اول: طرح و کلیات تحقیق .    1
1-1  مقدمه .    2
2-1  بیان مسأله .    3
3-1  اهمیت و ضرورت تحقیق .    4
4-1  پرسش های تحقیق     5
5-1  معرفی مدل مفهومی تحقیق .    6
6-1  تعاریف نظری و عملیاتی     7

فصل دوم: مبانی نظری پژوهش و مروری بر تحقیقات پیشین     13
1-2  مبانی نظری تحقیق     14
    1-1-2  تاریخچه مدیریت کیفیت در سازمان ها      14
    2-1-2  تئوری مدیریت کیفیت جامع و تحولات آن .    19
    3-1-2  مدل های مدیریت کیفیت در کل .    28
    4-1-2  تفاوت مدیریت کیفیت در خدمات و تولید .      43
    5-1-2  نمونه ای از مدل های مدیریت کیفیت در خدمات     49
           1-5-1-2  مقیاس SYSTRA-SQ       52
           2-5-1-2  مدل کیفیت خدمات پاراسورامن     53
           3-5-1-2  مدل لهتینن و لهتینن .    57
           4-5-1-2  مدل گاروین     58
           5-5-1-2  مدل گرونروز     58
           6-5-1-2  مدل بهبود کیفیت خدمات سازمانی مور     59
           7-5-1-2  مدل های ZRM  .    60
           8-5-1-2  مدل های پاسخ گویی در خدمات .    75
           9-5-1-2  مدل کیفیت خدمات الکترونیک E- SQ .    84
          10-5-1-2  مدل کیفیت پشتیبانی خدمات الکترونیکی E-Recs-Qual .    88
    6-1-2  مدل کیفیت در پلیس     88
    7-1-2  معیارهای انجمن بین المللی رؤسای پلیس   IACP.    90
    8-1-2  کیفیت در پلیس ایران     91
2-2  پژوهش های انجام شده .    103
    1-2-2  پژوهش های انجام شده داخلی در حوزه مدیریت کیفیت خدمات .    103
    2-2-2  تحقیقات خارجی انجام شده .    108
3-2  دلایل استفاده از TQM در مدل کیفیت راهور .    118
    1-3-2  دلایل استفاده از مدل EFQM  در مدل مفهومی کیفیت راهور .    119
    2-3-2  دلایل استفاده از مدل Servqul در مدل مفهومی کیفیت راهور .    119
    3-3-2  دلایل استفاده از مدل E- SQ در مدل مفهومی کیفیت راهور     120
    4-3-2  جمع بندی دلایل استفاده از مدل مفهومی تحقیق .

 

فصل سوم: روش  اجرای تحقیق      130
1-3  روش اجراي پژوهش     131
2-3  پرسش های تحقیق .    137
3-3  هدف های تحقیق     138
4-3  نقشه راه تحقیق     138
5-3  جامعه آماری و نمونه آماری .    139
6-3  روش  تجزیه و تحلیل داده ها و اطلاعات .    139
    1-6-3  شیوة تجزیه و تحلیل کیفی     140
    2-6-3  شیوة تجزیه و تحلیل کمی .    140
7-3  روش  گردآوری داده ها و ابزارهاي اندازه گيري پ‍ژوهش .    141
8-3  روش تحلیل آماری داده های پرسش نامه  .    142
9-3  ابزار اندازه گیری متغیرها و روایی و پایایی آنها  .    151
10-3  اعتبارسنجی مدل‌های اندازه‌گیری      153
11-3 معرفی ساختار و تشکیلات جامعه مورد تحقیق (پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا)     158

 

فصل چهارم: تجزیه و تحلیل آماری یافته های تحقیق      161
مقدمه .    162
1-4  توصیف جمعیت شناسی پاسخ گویان     162
    1-1-4  توزیع جنسی پاسخ گویان .    162
    2-1-4  توزیع سنی جامعه نمونه     163
    3-1-4  توصیف درجه و رتبه پاسخ گویان .    164
    4-1-4  توصیف سطح تحصیلات پاسخ گویان نمونه جامعه آماری     166
    5-1-4  سابقه  خدمت پاسخ گویان     166
2-4  توصیف آماری داده ها     167
3-4  آزمون نرمال بودن مانده ها     178
4-4  پاسخ به پرسش های تحقیق     179
5-4  پرسش فرعی یکم: ابعاد کیفیت خدمات مناسب راهنمایی و رانندگی کدام اند؟ .    180
6-4  پرسش فرعی دوم: مؤلفه ها ابعاد کیفیت خدمات راهور کدامند؟     181
7-4  سؤال اصلی: مدل مناسب مدیریت کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی چیست؟     185
8-4  بررسی دیاگرام‌های تحقیق و نتایج تحلیل مسیر .    188
9-4  مدل نهایی      188
10-4  یافته های حاصل از مصاحبه با مدیران ارشد راهور .    191

 

فصل پنجم: نتیجه گیری       204
مقدمه      205
1-5  نتایج حاصل از توصیف جمعیت شناسی پاسخ گویان  .    205
2-5  نتایج سؤالات تحقیق        206
    1-2-5  سؤال اول: ابعاد کیفیت خدمات مناسب راهنمایی و رانندگی کدامند؟     206
   2-2-5 سؤال دوم: مؤلفه ها ابعاد کیفیت خدمات راهور کدامند؟  .      228
   3-2-5 سؤال سوم: مدل مناسب مدیریت کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی چیست؟ .    233
3-5  یافته ها جانبی .      236
4-5  دانش افزایی سهم علمی پژوهش .          236
5-5  محدودیت های پژوهش .    237
6-5  پیشنهادها     237

فهرست منابع و مآخذ .    241

پیوست ها .    247

 

 

فهرست شکل ها
شکل 1-1: مدل مفهومی تحقیق     6
شکل 1-2: قلمرو مدیریت کیفیت جامع .    21
شکل 2-2: جوایز تعالی در قاره های جهان  .    28
شکل 3-2: چرخه دمینگ     30
شکل 4-2: ساختار مدل EFQM  بر اساس ویرایش 2010     32
شکل 5-2: منطق رادار در EFQM .    33
شکل 6-2: مفاهیم پایه ای مدل EFQM .    33
شکل 7-2: مدل شبکه ضوابط پاداش کیفیت ملی مالکوم بالدریج .    37
شکل 8-2: چارچوب ارتباط بین  ابعاد، دیدگاه و فعالیت های کیفیت .    45
شکل 9-2: کیفیت خدمات درک شده     54
شکل 10-2: مدل شکاف کیفیت خدمات .    56
شکل 11-2: ابعاد کیفیت خدمات     59
شکل 12-2: مدل بهبود کیفیت خدمات سازمانی     60
شکل 13-2: نمودار مدل کانو     62
شکل 14-2: روابط با مشتریان     63
شکل 15-2: مدل طیف مصالحه کیفیت خدمات و موقعیت های پیشنهادشده     65
شکل 16-2: مدل گذر خدماتی تعدیل شده     68
شکل 17-2: چارچوب عملیاتی پردازش مشتری     68
شکل 18-2: مدل رفتاری کیفیت خدمات     69
شکل 19-2: فرآیند رضایت مندی و وفاداری مشتری .    70
شکل 20-2: نیازهای کیفیت مشتریان     72
شکل 21-2: مدل سلسله مراتبی کیفیت خدمات .    75
شكل 22-2: انواع پاسخ گويي با رويكرد پيوستاري .    76
شکل 23-2: مدل اقتضایی پاسخ گویی     81
شکل 24-2: توالی ارزیابی ابعاد کیفیت خدمات الکترونیکی     86
شکل 25-2: ساختار مکنا .    94
شکل 26-2: مدل مدیریت کیفیت و تعالی در نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران .    97
شکل 27-2: ابعاد و مؤلفه های مورد نظر در طرح مکنا .    98
شکل 28-2: ضروریات و امکانات مورد نیاز یک کلانتری از منظر مکنا .    99
شکل 29-2: مدل مفهومی تحقیق .    128
شکل 1-3: نقشه راه تحقیق .    138
شکل 2-3: مدل روش تحلیل داده ها .    141
شکل 3-3: نمودار سازمانی پلیس راهور     160
شکل 1-4: جنس پاسخ گویان نمونه آماری     163
شکل 2-4 : توریع سنی نمونه جامعه آماری تحقیق     164
شکل 3-4: ترکیب درجات پاسخ گویان     165
شکل 4-4: سطح تحصیلات پاسخ گویان .    166
شکل 5-4: مدل قبل از اصلاحات در حالت تخمین ضرایب استاندارد     188
شکل 6-4: مدل نهایی بعد از اصلاحات در حالت تخمین ضرایب استاندارد .    189
شکل 7-4: مدل نهایی در حالت قدر مطلق معناداری (|T-Value|)     190
شکل 1-5: مدل مدیریت کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی ناجا     235
    
    

    
فهرست جداول
جدول 1-2: خلاصه ای از تعاریف و تئوری های صاحب نظران کیفیت .    18
جدول 2-2: سیرتکاملی کیفیت از نظر انجمن کنترل کیفیت آمریکا .    24
جدول 3-2: ویژگی های مراحل گوناگون تکامل TQM     25
جدول 4-2: ارزش های محوری در مدل های دمینگ بالدریج و اروپایی .    39
جدول 5-2: مفاهیم و ارزش های اصلی در جوایز کشورهای مختلف     41
جدول 6-2: مقایسه عوامل تعیین کننده کیفیت خدمات .    50
جدول 7-2: انواع اشتباهات در خدمت     67
جدول 8-2: گونه های پاسخ گویی در بخش دولتی     78
جدول 9-2: نظام های پاسخ گویی برحسب ارزش ها و انتظارات رفتاری .    78
جدول 10-2: بسط مفهوم پاسخ گویی اجتماعی سازمانی برای سازمان های دولتی .    82
جدول 11-2: مدل های تعالی سازمانی مورد استفاده در پلیس های دنیا .    89
جدول 12-2: تطبیق ابعاد و معیارهای مدیریت کیفیت به تفکیک مدل ها براساس ادبیات تحقیق     121
جدول 13-2: ابعاد و معیارهای مدیریت کیفیت براساس جدول 12-2 .    125
جدول 14-2: ابعاد کیفیت خدمات برگرفته از ادبیات تحقیق برای اخذ نظر خبرگان         127
جدول 15-2: ابعاد تأیید شده مدل مفهومی نهایی تحقیق بر اساس ادبیات تحقیق توسط خبرگان              129
جدول 1-3: ابعاد کیفیت خدمات برگرفته از ادبیات تحقیق      132
جدول 2-3: مشخصات جامعه شناختی خبرگان جامعه مورد تحقیق     133
جدول 3-3: مقایسه نتایج ابعاد کیفیت خدمات بر اساس نظر خبرگان جامعه مورد تحقیق .    133
جدول 4-3: ابعاد تأیید شده مدل مفهومی نهایی تحقیق بر اساس ادبیات تحقیق توسط خبرگان سازمانی      135
جدول 5-3: رده بندی روش های استخراج عامل ها     144
جدول 6-3: معیارهای اعتبارسنجی مدل‌های اندازه‌گیری     154
جدول 7-3: شاخص‌های روایی، پایایی     155
جدول 8-3: ضرایب همبستگی و شاخص روایی منفک  .    157
جدول 1-4: توزیع جنسی پاسخ گویان .    162
جدول 2-4: توریع سنی نمونه جامعه آماری     163
جدول 3-4: توصیف جمعیت شناسی کارمندان جامعه آماری به تفکیک رتبه و جنسیت     164
جدول 4-4: توصیف جمعیت شناسی نمونه جامعه آماری به تفکیک درجه نظامی و رتبه .    165
جدول 5-4: سطح تحصیلات پاسخ گویان .    166
جدول 6-4 : سابقه خدمت پاسخ گویان نمونه جامعه آماری .    167
جدول 7-4: استنباط آماری داده ها     168
جدول 8-4: آمار توصيفي براي متغيرهاي تحقيق     177
جدول 9-4: نتایج آزمون کلموگروف اسمیرنوف     179
جدول 10-4: ضریب عاملی ابعاد کیفیت خدمات راهور     180
جدول 11-4: نتایج بار تحلیل عاملی مؤلفه های کیفیت خدمات راهور     182
جدول 12-4: بارهای متقاطع     186
جدول 13-4: نتایج آزمون معناداری (t) مدل نهایی     191
    

  • دانلود پاورپوینت کارگاه مبانی نگارش علمی و گزارش نویسی پژوهشی

    دانلود پاورپوینت کارگاه مبانی نگارش علمی و گزارش نویسی پژوهشی پاورپوینت آموزش مقاله نویسی پاورپوینت کارگاه نگارش علمی پاورپوینت درمورد گزارش نویسی پژوهشی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت کارگاه مبانی نگارش علمی و گزارش نویسی پژوهشی جهت رشته علوم…

  • روابط بین الملل و روابط عمومی

    روابط بین الملل و روابط عمومی نظام بین الملل روابط بین الملل روابط عمومی در عصر جهانی شدن دانلود مقاله روابط بین الملل و روابط عمومی نقش روابط عمومی سیاسی در ارتباطات بین الملل نقش روابط عمومی در دیپلماسی عمومی…

  • دانلود پاورپوینت فیزیولوژی قاعدگی

    دانلود پاورپوینت فیزیولوژی قاعدگی پاورپوینت فیزیولوژی قاعدگی پاورپوینت فیزیولوژی سیکل قاعدگی پاورپوینت فیزیولوژی طبیعی قاعدگی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت فیزیولوژی قاعدگی جهت رشته مدیریت  در قالب 29 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق سازمان یادگیرنده

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق سازمان یادگیرنده مبانی نظری سازمان یادگیرنده پیشینه تحقیق سازمان یادگیرنده پیشینه پژوهش سازمان یادگیرنده پیشینه داخلی سازمان یادگیرنده پیشینه خارجی سازمان یادگیرنده مبانی نظری در مورد سازمان یادگیرنده پیشینه تحقیق در مورد سازمان یادگیرنده چارچوب نظری…

  • دانلودانبارداری-و-وجود-انبارک-ها-در-سالن-تولید-گزارش-کارآموزی-

    دانلودانبارداری-و-وجود-انبارک-ها-در-سالن-تولید-گزارش-کارآموزی- کلمات کلیدی : دانلودانبارداری-و-وجود-انبارک-ها-در-سالن-تولید-گزارش-کارآموزی- رفتن به سایت اصلی نام فایل : انبارداری-و-وجود-انبارک-ها-در-سالن-تولید-گزارش-کارآموزی- فرمت : .doc تعداد صفحه/اسلاید : 20 حجم : 11 مگابایت دانسگاه آزاد اسلامی (واحد رشت) بسم الله الرحمن الرحیم گزارش کار در شرکت دخانیات استان گیلان…

  • پاورپوینت دوره آموزشی مانیتورینگ آرشیوسازی و ذخیره اطلاعات

    پاورپوینت دوره آموزشی مانیتورینگ آرشیوسازی و ذخیره اطلاعات رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت دوره ی آموزشی مانیتورینگ آرشیوسازی و ذخیره ی اطلاعات جهت رشته فنی و مهندسی در قالب 42 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و…

  • پایان نامه رشته صنایع غذایی با عنوان کارخانه قند ورامین

    پایان نامه رشته صنایع غذایی با عنوان کارخانه قند ورامین پیشینه قند سازی در ا یران دانلود پایان نامه قندسازی دانلود پایان نامه کارخانه قند دانلود پایان نامه رشته صنایع غذایی دانلود پایان نامه کارخانه قند ورامین رفتن به سایت…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق عدالت در سازمان 102 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق عدالت در سازمان 102 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری عدالت در سازمان ادبیات نظری عدالت در سازمان چارچوب نظری عدالت در سازمان فصل دوم پایان نامه عدالت در سازمان دانلود مبانی نظری عدالت در…

  • پاورپوینت تئوری های اثباتی حسابداری (فصل سوم کتاب تئوری حسابداری تألیف دکتر نیکومرام و دکتر بنی مهد)

    پاورپوینت تئوری های اثباتی حسابداری (فصل سوم کتاب تئوری حسابداری تألیف دکتر نیکومرام و دکتر بنی مهد) پاورپوینت فصل سوم کتاب تئوری حسابداری نیکومرام و بنی مهد با عنوان تئوری های اثباتی حسابداری پاورپوینت تئوری های اثباتی حسابداری پاورپوینت فصل…

  • پاورپوینت آشنایی با مدیریت حافظه

    پاورپوینت آشنایی با مدیریت حافظه پاورپوینت مدیریت حافظه دانلود پاورپوینت مدیریت حافظه پاورپوینت درباره مدیریت حافظه رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با مدیریت حافظه جهت رشته کامپیوتر و IT در قالب 53 اسلايد و با فرمت ppt به…

  • پاورپوينت آشنایی با مرکز داده

    پاورپوينت آشنایی با مرکز داده پاورپوينت مرکز داده دانلود پاورپوينت مرکز داده پاورپوینت درباره مرکز داده رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت آشنايي با مرکز داده جهت رشته گوناگون در قالب 81 اسلايد و با فرمت ppt به صورت کامل…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق کسب و کار الکترونیک

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق کسب و کار الکترونیک پیشینه تحقیق کسب و کار الکترونیک مبانی نظری کسب و کار الکترونیک دانلود پیشینه تحقیق کسب و کار الکترونیک دانلود مبانی نظری کسب و کار الکترونیک مبانی نظری و پیشینه تحقیق…

  • پاورپوینت آشنایی با ارزیابی عملكرد دانشگاه ها

    پاورپوینت آشنایی با ارزیابی عملكرد دانشگاه ها رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با ارزیابی عملكرد دانشگاه ها جهت رشته گوناگون در قالب 34 اسلاید و با فرمت ppt به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش  …

  • مبانی نظری امنیت در محیط ابر با سیستم تشخیص نفوذ

    مبانی نظری امنیت در محیط ابر با سیستم تشخیص نفوذ مبانی نظری محاسبات ابری مبانی نظری رایانش ابری مبانی نظری امنیت در رایانش ابری چالش های امنیتی در محاسبات ابری امنیت در رایانش ابری doc چالش های رایانش ابری امنیت…

  • دانلود پاورپوینت آشنایی با مراحل ساخت برج داوینچی

    دانلود پاورپوینت آشنایی با مراحل ساخت برج داوینچی پاورپوینت برج داوینچی پاورپوینت ساخت برج داوینچی پاورپوینت آشنایی بامراحل ساخت برج داوینچی پاورپوینت صفر تا صد مراحل ساخت برج داوینچی پاورپوینت برج داوینچی چطور ساخته شد؟ رفتن به سايت اصلي دانلود…

  • پرسشنامه بررسی نگرش مشتریان درباره حفظ رابطه با شرکت های مشاوره سرمایه گذاری

    پرسشنامه بررسی نگرش مشتریان درباره حفظ رابطه با شرکت های مشاوره سرمایه گذاری پرسشنامه نگرش مشتریان پرسشنامه بررسی نگرش مشتریان پرسشنامه حفظ رابطه با شرکت های مشاوره سرمایه گذاری رفتن به سایت اصلی دانلود پرسشنامه پایان نامه رشته مدیریت پرسشنامه بررسی نگرش مشتریان…

  • تاثیر آرد سویا و دماهای متفاوت بر کیفیت طبخ ماکارونی

    تاثیر آرد سویا و دماهای متفاوت بر کیفیت طبخ ماکارونی پایان نامه تولید ماکارونی پایان نامه کیفیت طبخ ماکارونی پایان نامه تکنولوژی تولید ماکارونی پایان نامه تاثیر آرد سویا بر کیفیت طبخ ماکارونی پایان نامه تاثیر دماهای متفاوت بر کیفیت…

  • پاورپوینت آموزش تدریس درس 14 کتاب بخوانیم اول ابتدایی

    پاورپوینت آموزش تدریس درس 14 کتاب بخوانیم اول ابتدایی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش تدریس درس 14 کتاب بخوانیم اول ابتدایی به کودکان کلاس اول ابتدایی در قالب 12 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع…

  • پاورپوینت ترکیبات شیمیایی و روشهای ساخت سیمان

    پاورپوینت ترکیبات شیمیایی و روشهای ساخت سیمان پاورپوینت سیمان پاورپوینت انواع سیمان دانلود پاورپوینت سیمان پاورپوینت تولید سیمان پاورپوینت درباره سیمان پاورپوینت آماده سیمان دانلود پاورپوینت انواع سیمان رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت اطلاعاتی درباره ی سیمان جهت رشته…

  • پاورپوینت آفات و بیماریهای گندم و کلزا

    پاورپوینت آفات و بیماریهای گندم و کلزا پاورپوینت آفات و بیماریهای گندم و کلزا دانلود رایگان پاورپوینت آفات و بیماریهای گندم و کلزا آفات و بیماریهای گندم و کلزا تحقیق آفات و بیماریهای گندم و کلزا بررسی آفات و بیماریهای…

  • پروپوزال شناسایی نهاد وقف و حقوق موقوفه، تبیین موانع و تنگناها و ارائه راه حلهایی برای برای افزایش بهره وری

    پروپوزال شناسایی نهاد وقف و حقوق موقوفه، تبیین موانع و تنگناها و ارائه راه حلهایی برای برای افزایش بهره وری شناخت نهاد وقف تبیین موانع و تنگناهای نهاد وقف شناخت حقوق موقوفه افزایش بهره وری نهاد وقف پروپوزال راهکارهای حقوقی…

  • پاورپوینت تقلید از طبیعت در معماری و الگوسازی در آن

    پاورپوینت تقلید از طبیعت در معماری و الگوسازی در آن رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت تقلید از طبیعت در معماری و الگوسازی در آن جهت رشته معماری در قالب 31 اسلاید و با فرمت ppt به صورت کامل و…

  • پاورپوینت سوالات متن درس 1 تا 8 مطالعات اجتماعی هشتم

    پاورپوینت سوالات متن درس 1 تا 8 مطالعات اجتماعی هشتم رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت سوالات متن درس 1 تا 8 مطالعات اجتماعی هشتم به دانش آموزان کلاس هشتم متوسطه اول در قالب 19 اسلاید و با فرمت pptx…

  • پاورپوینت مهارت مديريت خشم

    پاورپوینت مهارت مديريت خشم رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مهارت مديريت خشم جهت رشته ی روان شناسی در قالب 19 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       خشم احساسی…

  • خلاصه مبحث مدیریت ناب در آموزش عالی مربوط به درس تحلیل تئوری های سازمان ومدیریت در آموزش عالی

    خلاصه مبحث مدیریت ناب در آموزش عالی مربوط به درس تحلیل تئوری های سازمان ومدیریت در آموزش عالی کلمات کلیدی : مدیریت ناب در آموزش عالی تحلیل تئوری های سازمان و مدیریت سازمان و مدیریت در آموزش عالی رفتن به…

  • دانلود پاورپوینت مدیریت تبلیغات و برند 12 اسلاید

    دانلود پاورپوینت مدیریت تبلیغات و برند 12 اسلاید رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مدیریت تبلیغات و برند 12 اسلاید جهت رشته مدیریت در قالب 12 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش…

  • پروپوزال ارائه مدل ارزیابی عملکرد با بسط مدل ریاضی تحلیل پوششی داده ها با پارامترهای فازی و روش حل آن

    پروپوزال ارائه مدل ارزیابی عملکرد با بسط مدل ریاضی تحلیل پوششی داده ها با پارامترهای فازی و روش حل آن مدل ارزیابی عملکرد سازمان مدل های نوین ارزیابی عملکرد سازمانی انواع مدل های ارزیابی عملکرد کارکنان پروپوزال ارزیابی عملکرد ارزیابی…

  • پاورپوینت معرفی نرم افزار ETABS 2013

    پاورپوینت معرفی نرم افزار ETABS 2013 پاورپوینت معرفی ایتبس پاورپوینت نرم افزار ایتبس پاورپوینت ایتبس پاورپوینت ETABS پاورپوینت معرفی نرم افزار ETABS رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت معرفی نرم افزار ETABS 2013 جهت رشته عمران در قالب 29 اسلاید…

  • پاورپوینت بررسی مطالبات معوق بانکی

    پاورپوینت بررسی مطالبات معوق بانکی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت بررسی مطالبات معوق بانکی جهت رشته اقتصاد در قالب 35 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       مطالبات غیرجاری…

  • پاورپوینت آشنایی با ارزیابی خط مشی گذاری

    پاورپوینت آشنایی با ارزیابی خط مشی گذاری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با ارزیابی خط مشی گذاری جهت رشته مدیریت در قالب 37 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش  …

  • پاورپوینت آشنایی با کلیات مبحث بیوشیمی فیزیک

    پاورپوینت آشنایی با کلیات مبحث بیوشیمی فیزیک رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با کلیات مبحث بیوشیمی فیزیک جهت رشته فیزیک در قالب 34 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش  …

  • دانلود پرسشنامه نگرش های ناکارآمد das

    دانلود پرسشنامه نگرش های ناکارآمد das کلمات کلیدی : مقیاس نگرش های ناکارآمد مقیاس نگرش های ناکارآمد das پرسشنامه نگرش های ناکارآمد پرسشنامه نگرش های ناکارآمد das دانلود پرسشنامه نگرش های ناکارآمد پرسشنامه نگرش های ناکارآمد وایزمن و بک پرسشنامه…

  • سنتز شیمیایی مرطوب و مشخصه هیدروکسی آپاتیت نانو میله

    سنتز شیمیایی مرطوب و مشخصه هیدروکسی آپاتیت نانو میله سنتز شیمیایی مرطوب رسوب گیری از محلول سنتز هیدروکسی آپاتیت هیدروکسی آپاتیت نانومتری ترکیب هیدروکسی آپاتیت نانومتری با مورفولوژی سنتز شیمیایی مرطوب و مشخصه هیدروکسی آپاتیت نانو میله دانلود پایان نامه…

  • ارزیابی اثرات زیست محیطی نیروگاههای برق آبی كوچك

    ارزیابی اثرات زیست محیطی نیروگاههای برق آبی كوچك ارزیابی اثرات زیست محیطی نیروگاههای برق آبی كوچك آلودگی زیست محیطی نیروگاه های برقابی كوچك ارزیابی اثرات زیست محیطی نیروگاه دانلود مقالات برق دانلود مقالات رشته برق رفتن به سایت اصلی دانلود…

  • پاورپوینت آشنایی با نانو

    پاورپوینت آشنایی با نانو پاورپوینت نانو یعنی چه پاورپوینت کاربرد نانو پاورپوینت تحقیق فناوری نانو پاورپوینت تعریف نانو برای کودکان رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با نانو جهت رشته مهندسی پزشکی در قالب 19 اسلاید و با فرمتpptxبصورت کامل…